Proste sposoby na szczupłą sylwetkę

Proste sposoby na szczupłą sylwetkę

Tak, jak dla dziecka najlepszą nauką jest ta zdobywana podczas zabawy, tak dla dorosłych ćwiczenia nad szczupłą sylwetką mogą odbywać się na zasadzie rozrywki. Ważne jest tutaj to, by wykonywane ćwiczenia były urozmaicane, bowiem różnorodność daje możliwość aktywowania wielu partii ciała. Pomocne akcesoria wcale nie muszą być drogie, wystarczą kolorowe, ciekawe i co ważne, tanie drobiazgi, które można nabyć w sklepach sportowych.

Dbanie o piękną sylwetkę to niekoniecznie ciężkie godziny spędzone na siłowni. Istnieje wiele możliwości na aktywną formę spędzenia czasu nawet w domowym zaciszu. Wystarczy odwiedzić sklep sportowy i zdecydować się na zakup niedrogich gadżetów, które potrafią, przy systematycznym ich stosowaniu, odmienić nasz wygląd.

Ćwiczenia na smukłe ramiona

O smukłych ramionach pozwalających na noszenie odsłoniętych bluzeczek marzy wiele kobiet.
Chcąc zatem popracować nad tą partią ciała należy sięgnąć po hantle, gumy lub obciążniki.
Przed przystąpieniem do ćwiczeń należy zastanowić się, które partie ciała chcemy ćwiczyć i wzmacniać. Jeśli zależy nam na wzmocnieniu i wyrzeźbieniu ramion, dobrze sprawdzą się obciążniki o wadze 4-5 kg czy 2 kg hantle.
- Panie mogą wykonywać odpowiednie ćwiczenia same w domu wzorując się na układach znalezionych w sieci lub planach treningowych, które często można dostać przy zakupie sprzętu – radzi Łukasz Andrzejewski, ekspert ze sklepu sportowego Sport-shop.pl.

Ćwiczenia na uda i pośladki

Obecna moda nie ułatwia nam ukrycia zbyt krągłych bioder, pupy czy brzucha. Poza tym taka sylwetka nie wprawia nas w dobry nastrój, wobec czego znaleźć warto zestaw ćwiczeń, które pozwolą nam osiągnąć świetny rezultat.

Okazuje się, że systematyczne poddawanie się zajęciom charakterystycznym dla okresu dzieciństwa, jakim jest skakanie na skakance, potrafi skutecznie zaradzić powyżej wymienionemu problemowi.
Nowoczesne skakanki posiadają ergonomiczne rączki a także licznik oraz system regulacji długości skakanki, co jest bardzo przydatne i funkcjonalne.
- Trening na skakance jest wyjątkowo intensywny. Nie można zapomnieć o rozgrzewce i dostosowaniu tempa do naszej kondycji. Po kilku minutach skakania robimy kilkunastosekundową przerwę. Skakanie można urozmaicać rozciągającymi ćwiczeniami pilates – tłumaczy Łukasz Andrzejewski, ekspert ze sklepu Sport-shop.pl

Inną propozycją jest trening na agrafce, zwanej również motylkiem. Sprzęt ten doskonale radzi

sobie podczas ćwiczeń, zatem zbędne jest wydawanie pieniędzy na kosztowne akcesoria.
Rozpocząć należy od wykonania 15 powtórzeń w 3 seriach. Po 3 tygodniach zauważyć można poprawę sprężystości skóry ud i pośladków.

Ćwiczenia na płaski brzuszek

Dla osób pragnących posiadać płaski brzuszek i talię osy polecanym sprzętem jest wałek rehabilitacyjny.

Masaż ciała

Na zakończenie treningu warto wykonać masaż pozwalający na rozładowanie napięcia i pobudzenie receptorów czuciowych ciała. Do tego celu wykorzystać można niewielkie piłeczki z wypustami, których drobne kolce przyczyniają się do zmniejszenia bólu mięśni.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl