Jak schudnąć w dwa tygodnie

Jak schudnąć w dwa tygodnie

Czy możliwe jest, aby schudnąć w dwa tygodnie? Nie powinno się tracić na wadze bardzo szybko. Można rozpocząć odchudzanie w zdrowy sposób stosując 10 „złotych zasad”.

Jak schudnąć w dwa tygodnie – Zasada nr 1: Zrezygnuj z posiłków typu „fast food”.

Jeśli chcesz schudnąć w dwa tygodnie to powinnaś usunąć (lub przynajmniej ograniczyć) spożywanie posiłków „fast food”. Żywność typu „Fast food” jest nie zdrowa i pełna kalorii. Przestań jeść jedzenie tego typu, a słodkie gazowane napoje zastąp wodą lub zieloną herbatą. Posiłki spożywane na Miście w barach są często o wiele większe niż to, czego potrzebuje twój organizm.

Jak schudnąć w dwa tygodnie – Zasada nr 2: Jedz więcej błonnika

Błonnik jest ważnym składnikiem zdrowej diety i pomaga zachować uczucie pełności przez długi czas. Wprowadź do swojej diety więcej błonnika, pomoże ci to zmniejszyć apetyt na nie zdrowe i pełne kalorii przekąski między posiłkami. Dobrym sposobem na dostarczenie dużej ilości błonnika jest spożywanie jak najwięcej owoców i warzyw. Możesz zabrać ze sobą do pracy kilka owoców, aby zastąpić nimi przekąski. Zjedz jeden owoc rano, a drugi około południa, aby zastąpić słodycze. Do posiłków dodawaj warzywa (gotowane lub świeże).

Jak schudnąć w dwa tygodnie – Zasada nr 3: spalić więcej kalorii niż konsumować

Jeśli rzeczywiście chcesz schudnąć w dwa tygodnie, to musisz jeść mniej kalorii niż spalasz. Należy obniżyć spożycie kalorii do 500 dziennie. Można obniżyć liczbę spożywanych kalorii poprzez zastąpienie słodkich napojów wodą (w ten sposób natychmiast obniżysz liczbę kalorii o około 200). Możesz również usunąć z diety żywność o dużej zawartości tłuszczu i zastąpić ją żywnością niskokaloryczną. Można na przykład przestać jeść smażone produkty i zacząć jeść chude mięso i dużo ryb (zwłaszcza tuńczyka). Taka dieta to nie tylko sposób na utratę wagi ciała, jest to również zdrowa dieta.

Jak schudnąć w dwa tygodnie – Zasada nr 4: Zwiększenie metabolizmu

Jeśli uda ci się zwiększyć metabolizm to będziesz mógł schudnąć więcej. Możesz zwiększyć swój metabolizm jedząc małe posiłki, ale za to częściej. Zacznij jeść 5 lub 6 małych posiłków zamiast 2 dużych dań. Częste spożywanie małych posiłków to ciągły dopływ paliwa, jest to pomocne w zwalczaniu uczucia głodu. Jedząc częściej można zaoszczędzić dużo kalorii.

Innym czynnikiem, który przyczynia się do przyśpieszenia metabolizmu jest śniadanie. Jeśli chcesz schudnąć szybko to powinnaś jeść śniadanie. Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, zostało udowodnione, że jeśli chcesz schudnąć to musisz jeść śniadanie. Ponieważ w nocy twój organizm spala dodatkowe kalorie, to rannych potrzebuje składników odżywczych, aby prawidłowo funkcjonować. Jedzenie odpowiedniego śniadania pozwoli również „zabić” uczucie głodu na dłuższy czas.

Jak schudnąć w dwa tygodnie – Zasada nr 5: woda, woda i więcej wody

Ludzkie ciało składa się w 75% z wody, dlatego konieczne jest dostarczenie odpowiedniej ilości wody potrzebnej w procesie spalania tłuszczu. Bez wody proces spalania tłuszczu jest ograniczony i odchudzanie zostaje spowolnione. Spróbuj pić około 10 szklanek wody dziennie, w ten sposób wspomożesz proces spalania tłuszczu. Woda daje również uczucie sytości na pewien czas, pij duże ilości wody, a będziesz mniej jeść. Woda pomaga również usunąć toksyny z organizmu. Picie dużej ilości wody jest zdrowym nawykiem. Staraj się mieć przy sobie butelkę wody przez cały dzień i pić tyle ile możesz. Woda nie ma kalorii i jest pomocna w procesie odchudzania.

Jak schudnąć w dwa tygodnie – Zasada nr 6: Aktywność fizyczna i ćwiczenia

Jednym ze sposobów na to, aby schudnąć w dwa tygodnie jest przestrzeganie zasad diety opisanych powyżej. Innym sposobem, który może przyśpieszyć ten proces jest aktywność fizyczna i ćwiczenia. Ćwiczenia fizyczne są niezbędnym elementem potrzebnym do utraty masy ciała. Aktywność fizyczna i ćwiczenia to wzrost temperatury wewnętrznej przyczyniający się do pocenia i spalania kalorii. Na początku należy spróbować ćwiczyć 3 dni w tygodniu, przynajmniej po 45 minut. Stopniowo można zwiększać czas ćwiczeń do 1 godzinny 4 razy w tygodniu. Ćwiczenia, jakie można stosować to: chodzenie, bieganie, jazda na rowerze, pływanie, skakanka, wioślarstwo. Ćwiczenia fizyczną mogą być trudne, przynajmniej na początku, ale jeśli chcesz szybko schudnąć to musisz wprowadzić pewne formy ćwiczeń do harmonogramu.

Jak schudnąć w dwa tygodnie – Zasada nr 7: Trening siłowy

Trening siłowy może pomóc ci zbudować więcej masy mięśniowej. Im więcej masz mięśni tym łatwiej będziesz mógł zwiększyć metabolizm. Trening siłowy może być dodatkowym wysiłkiem pomocnym w zmniejszaniu wagi ciała. Korzyści z treningu siłowego są dwojakiego rodzaju. Przyspieszenie procesu spalanie tłuszczu poprzez budowanie tkanki mięśniowej i wzmocnienie tkanki kostnej, które może chronić od kilku chorób starszego wieku (na przykład osteoporoza).

Jak schudnąć w dwa tygodnie – Zasada nr 8: Jedz więcej białego mięsa

Jedzenie białego mięsa zamiast ciemnego może pomóc ci chudnąć. Ciemne mięso ma o 15% więcej kalorii niż białe mięso. Na przykład pierś z indyka ma około 155 kalorii, a taka sama ilość ciemnego mięsa ma 185 kalorii.

Jak schudnąć w dwa tygodnie – Zasada nr 9: Gotowanie na parze jest najzdrowszym sposobem na przygotowanie posiłków

Gotowanie na parze jest bardzo zdrowe i łatwe w przygotowaniu. Takie gotowanie to szybkie i niskokaloryczne gotowanie. To, dlatego, że nie trzeba dodawać nic do jedzenia oprócz wody. Istnieją duża różnorodność produktów, które mogą być gotowane na parze. Należą do nich ryż, warzywa, mięso, ryby i kilka innych rodzajów żywności.

Jak schudnąć w dwa tygodnie – Zasada nr 10: Ciesz się smakiem

Należy starać się cieszyć każdym kęsem swojego pożywienia. Jedzenia to przyjemność i tak należy na nie patrzeć. Smaczne jedzeni wcale nie musi być pełne tłuszczu i kalorii. Lekkie posiłki mogą być również bardzo smaczne. Staraj się jeść żywność, która wymaga „chrupania” i przeżuwania – więcej „żucia” to więcej spalonych kalorii. Taki produktami są marchew i brokuły.

Powyższe wskazówki pomogą ci schudnąć w dwa tygodnie. Oczywiście nie będzie to koniec twoich działań w walce z nadwagą, ale będzie to bobry punkt wyjścia.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl