Jak jeść, aby schudnąć?

Jak jeść, aby schudnąć?

Istnieją super produkty żywnościowe, które nie tylko wzmacniają organizm lecz także sprawiają, że chudniesz.

  1. czarna fasola - zawiera ogromną ilość protein
  2. płatki owsiane - zawierają dużo błonnika i spalają tłuszcz
  3. awokado - łagodzi głód. Jedz ćwiartkę lub połówkę awokado dzienni i zobaczysz jak znika tłuszczyk z brzucha. Zawiera też mnóstwo błonnika i protein.
  4. łosoś - świetne źródło protein.
  5. borówka amerykańska - ma efekt opóźniający starzenie, zawiera dużo błonnika i spala kalorie
  6. brokuły - ma działanie antyrkowe, ma dużo błonnika i zapobiega otyłości
  7. brązowy ryż - ma dużo błonnika, zwiększa metabolizm. Wypełnia żołądek i ma jednocześnie mało kalorii
  8. gruszki - według badań kobiety, które jadły 3 gruszki dziennie, traciły więcej kilogramów
  9. wino - resweratrol jest znanym antyoksydantem. Znajduje się w skórkach winogron. Według badań ludzie, którzy piją niewielkie ilości wina, mają mniej tłuszczu na brzuchu i w talii.
  10. grapefruit - pół grapefruita przed jedzeniem może obniżyć wagę o 1kg w tygodniu. Obniża poziom insuliny - hormonu odkładającego tłuszcz - i zapobiega otyłości. Jest dobrym źródłem protein. Ma ok. 90% wody i wypełnia żołądek, dlatego mniej zjesz
  11. czerwona fasola - bogata w proteiny i błonnik
  12. migdały - wedlug badań ludzie, którzy jedli migdały stracili więcej kilogramów, niż ci którzy nie jedli
  13. zielona herbata - jest znanym antyoksydantem i pomaga tracić kilogramy
  14. soczewica - zródło protein i błonnika . Przyspiesza metabolizm i spala kalorie.
  15. banany - mają właściwości odchudzające
  16. jajka - wedlug badań kobiety, ktore jadły jajka na śniadanie straciły 2 razy więcej na wadze, niż te które nie jadły. Ponadto według badań ludzie jedzący jajka mają mniej złego cholesterolu i więcej dobrego cholesterolu.
  17. gorzka czekolada - zawiera dużo dobrego tłuszczu. Ponadto trochę czekolady zaspokoi twoją chęć na słodycze.
  18. pomarańcze - zawierają dużo błonnika
  19. kartofle - pomagają spalać tłuszcz. 3 razy bardziej wypełniają żołądek niż kromka chleba
  20. fistaszki - według badań pomagają otyłym ludziom tracić na wadze. Mają dużo nienasyconych kwasów tłuszczowych.
  21. biała fasola
  22. ser najlepiej kozi lub feta.
  23. cieciorka - duże źródło protein, błonnika i dobrego tłuszczu
  24. pęczak
  25. quinoa - bogata w protein

Niektóre produkty żywnościowe mają taki efekt, że spalają kalorie, inne zaś zwiększają metabolizm. Oznacza to, że jedząc chudniesz.

  1. pełne ziarno - organizm spala znacznie więcej kalorii gdy jesz pełne ziarna, szczególnie te bogate w błonnik jak owies lub brązowy ryż.
  2. chude mięso - 30% zjedzonych kalorii zużywa się na strawienie mięsa
  3. chude sery - bogate w wapń i witaminę D poprawiają metabolizm
  4. zielona herbata - przyspiesza metabolizm i przyczynia się do chudnięcia. Według badań 4 filiżanki dziennie są w stanie obniżyć wagę o 3 kg w ciągu 6 tygodni.
  5. groch, fasola, soczewica, soja - są bardzo odżywcze i bogate w żelazo. Brak składników odżywczych powoduje zwolnienie metabolizmu i tycie.
  6. czerwona papryka - szczególnie ta ostra - rozgrzewa organizm i przyspiesza spalanie kalorii. Dobrze jest dodawać do potraw chilli, pieprz cayenne itp.

--------

Faktycznie organizm zużywa dużo energii na strawienie zjedzonego mięsa. Może dlatego dieta białkowa jest tak skuteczna. Generalnie jednak mięso i produkty mleczne nie są zbyt zdrowe.

Czy można schudnać naturalnymi metodami? Czy są metody naturalne, które pozwolą ci pozostać szczupłym? Czy jest taki sposób, żeby jeść co chcesz i zostać szczupłym? Co jeść aby schudnąć?

Są ludzie, którzy jedzą to co chcą i zawsze są szczupli. Mówi się że mają oni po prostu dobrą przemianę materii i brak skłonności to tycia. Na pewno coś w tym jest.

Są jednak naturalne sposoby jak schudnąć lub jak pozostać szczupłym, stosując naturalne metody. Jednak pamiętaj, że musi się to stać twoim trybem życia. Ważne jest aby te zasady wprowadzić w życie i się ich trzymać. Nie jest to dieta odchudzająca - pomęczysz się 2 tygodnie, jakoś wytrzymasz, a potem wrócisz do swoich zwyczajów jedzeniowych. Pozostanie szczupłym musi stać się częścią twojego trybu życia.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl