20 ćwiczeń na odchudzanie

20 ćwiczeń na odchudzanie

Ćwiczenia na odchudzanie

Każdy wie ze najlepszą metodą na odchudzanie jest zmniejszenie ilości jedzenia, rozbicie posiłków na 5 niewielkich porcji w ciągu dnia oraz co najważniejsze wzrost aktywności fizycznej. Jest to najlepszy a zarazem najtańszy sposób pozbycia się zbędnych kilogramów. Nie ma cudownej diety, która zarazem pozwoli nam jeść wszystko na co mamy ochotę, poczynając od słodyczy po Fast foody, oraz która pozwoli nam utrzymać pożądaną wagę. Skuteczne odchudzanie, bez efektu jojo, oraz utrzymanie prawidłowej wagi zapewnią nam ćwiczenia odchudzające oraz uprawianie sportów. Podejmując decyzję o rozpoczęciu odchudzania należy pamiętać iż wiąże się to z potem i zmęczeniem. Jednak co byśmy nie zrobili dla kształtnej sylwetki, szczupłych nóg, jędrnego biustu i talii osy. Przy ćwiczeniach odchudzających czy uprawianiu sporów nie należy stosować głodówki. Wręcz przeciwnie powinniśmy starać się odżywiać racjonalnie, najlepiej spożywać chude, nieskażone mięso, ryby, mało sosów, małe ilości słodyczy, dużo owoców i warzyw, sporo niesłodzonych i nie gazowanych płynów. Najlepszymi sportami odchudzającymi są pływanie, bieganie (dość szybki bieg), jazda na rowerze. Powinniśmy codziennie uprawiać jedną tych form aktywności fizycznej. Po kilkunastu dniach poczujemy się znacznie lepiej, zauważymy poprawę naszej kondycji, a po miesiącu zaczniemy dostrzegać różnice w wyglądzie. Tym osobom, którym trudno jest zgubić kilka kilogramów na świeżym powietrzu zaleca się domowe ćwiczenia na odchudzanie. Domowa gimnastyka będzie skuteczna jeżeli będzie systematyczna, stosowana w różnych zestawach oraz wykonywana przez co najmniej 40 – 60 minut. Ćwiczenia na odchudzane będą skuteczne, jeżeli będą wykonywane 2-3h po posiłku- najlepiej z pustym żołądkiem. Często nie wybieramy całego zestawu ćwiczeń na odchudzanie, a naszym celem jest pozbycie się nadmiaru tłuszczyku w określonych partiach ciała. Do ćwiczeń odchudzających możemy zaliczyć min:

  1. krążenie bioder – pozwala pozbyć się nadmiaru tłuszczu z okolic bioder i brzucha
  2. skłony – wzmacniają mięśnie brzucha i pleców
  3. przysiady – odpowiadają za odchudzanie ud, polepszenie zmysłu równowagi i wzmocnienie nóg
  4. skłony na boki – wyszczuplają biodra
  5. damskie pompki – wzmacniają kręgosłup i ręce
  6. wypady do przodu – ćwiczenia antycelulitowe
  7. wymachiwanie nóg leżąc na boku – wyszczupla biodra
  8. leżenie na brzuchu, podnoszenie nóg wyprostowanych w kolanach i zaciskanie pośladków- ujędrnia i nadaje kształtu pośladkom, ponadto wzmacnia kręgosłup
  9. wykopy do góry – wzmacnianie mięśni brzucha, zapewnia elastyczność nóg i wyszczupla biodra
  10. zakładanie nóg za głowę w pozycji lezącej – ćwiczenie na płaski brzuch
  11. nożyce – ćwiczenie na płaski brzuch
  12. kobra – ćwiczenie na płaski brzuch, wzmacnia plecy i pozbycie się tłuszczu z okolic pasa
  13. przyciąganie kolan- wysmuklamy i wzmacniamy w ten sposób szyję i brzuch
  14. skłony do przodu – ćwiczenia na plaski brzuch
  15. wychylanie nóg w pozycji leżącej – ćwiczenie na płaski brzuch, wyszczuplanie bioder
  16. „rowerek” na plecach – wysmukla nogi
  17. wypychanie bioder – wysmukla biodra
  18. rozpiętki – ujedraniają biust
  19. brzuszki – ćwiczenia na pozbycie się tłuszczyku z okolic brzucha
  20. podnoszenie ciężarków- wysmukla i odchudza ramiona
reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl