Sposób na szczupłą sylwetkę - ćwiczenia ABT

Sposób na szczupłą sylwetkę - ćwiczenia ABT

Niemal każda kobieta marzy o tym, aby być szczupłą. W wielu przypadkach marzenia pozostają w sferze marzeń, bowiem nie wykonują one nic w tym względzie, aby przyczynić się do poprawy wyglądu. Samo myślenie o byciu szczupłą nie wystarczy, powziąć należy bowiem stosowne kroki i dać z siebie coś, co sprawi, że nasze ciało ulegnie widocznej poprawie.

Wiele z nas spogląda z zazdrością na ładnie prezentującą się kobietę, wgryzając się w tym czasie w kolejnego batonika czy sięgając po ciasteczko. I choć niekiedy jest to uwarunkowane genetycznie, wiele kobiet dokonuje nie lada starań, aby wyglądać właśnie tak, jak wygląda.Zmieniając tryb życia z siedzącego na aktywny, wybierając schody, nie windę, wprowadzając racjonalny sposób odżywiania się jesteśmy w stanie znaleźć się w grupie szczupłych kobiet, których widok jest godny pozazdroszczenia. Jeśli zatem właśnie na tym nam zależy, dlaczego nie wprowadzić w swoje życie pewnych zmian? Dla chcącego, nic trudnego, jak mówi przysłowie, a przysłowia to przecież mądrość narodów...

Jeśli zatem jesteś zainteresowana sposobem na szczupłą sylwetkę, zapraszamy do dalszej lektury. 
Naszą propozycją są ćwiczenia ABT, które pomagają zmienić brzuch na płaski a uda i pośladki uczynić jędrnymi i ładnie się prezentującymi. Wszystko to nie tylko wpływa na poprawę sylwetki, ale również na poprawę samopoczucie oraz podniesienie samooceny.

ABT to skrót od angielskich słów: „abdominal” - brzuch,”buttocks” - pośladki oraz „things” - uda i określa rodzaj aerobiku, który dedykowany jest osobom pragnącym upiększyć te partie ciała. Choć ćwiczenia mogą wydać się początkowo wyczerpujące, tak naprawdę dodają energii i motywują do działania.

Zalety ćwiczeń ABT

ABT wykonuje się w takt rytmicznej muzyki. Ćwiczenia rozpoczyna 15 minutowa rozgrzewka, po której przechodzi się do ćwiczeń zasadniczych, mających na uwadze kształtowanie dolnej partii ciała i gwarantujących, przy regularnym ćwiczeniu, płaski brzuch, smukłe uda oraz jędrne pośladki.
W trakcie wykonywania zestawu ćwiczeń wzmacniająco- kształtujących wzmocnione zostają mięśnie ciała, uaktywnione zostaje spalanie tkanki tłuszczowej, co z kolei przyczynia się doujędrnienia i uelastycznienia ciała. W efekcie nasza sylwetka staje się szczuplejsza, skóra jędrna a cellulit zredukowany. Taka metamorfoza sprawia, że czujemy się piękniejsze i pewniejsze siebie, wobec czego na naszej twarzy zaczyna coraz częściej gościć uśmiech. Stajemy się szczęśliwsze, wobec czego nasze życie staje się piękniejsze. Czyż to nie piękna wizja warta wdrożenia do własnego życia?

Ze względu na korzyści, jakie niosą za sobą ćwiczenia ABT praktykowane są one w niemal każdym klubie fitness. Warto zapytać o nie, jeśli zależy nam na poprawie sylwetki. To doskonała propozycja na wprowadzenie zmian. Początkowo warto skorzystać z praktycznych porad i ćwiczyć w grupie. To motywuje i zachęca do podjęcia trudu, który w krótkim czasie przeobraża się w dobrą zabawę. Dzięki ruchowi nabieramy bowiem mnóstwa energii i zaczynamy zauważać, jak wiele straciliśmy podczas praktykowania siedzącego trybu życia.
Zmotywowane możemy sięgnąć po zestaw ćwiczeń na płycie DVD, dzięki którym będziemy mogły ćwiczyć w domu. 
Pamiętać należy, że ćwiczenia mają stanowić przyjemność, wobec czego ważne jest dostosowanie ich liczby do swoich możliwości.
Praktykować warto zarówno gimnastykę poranną, która przyspiesza przemianę materii, jak iwieczorną, która pozwoli zrzucić odłożoną tkankę tłuszczową. Każde wykonane ćwiczenie modeluje nasze ciało i sprawia przez to, że poczujemy się lepiej. O tym warto pamiętać.

Zestaw ćwiczeń ABT do wykonania w domu

Chcąc przekonać się o tym, na czym polegają i jakich efektów możesz spodziewać się po kilku tygodniach regularnego ćwiczenia ABT zamieszczamy poniżej zestaw ćwiczeń, które możesz praktykować w domu. Pamiętaj o włączeniu swojej ulubionej rytmicznej muzyki, która będzie pobudzała do działania i zachęcała do wykonania ćwiczeń.

Brzuszki – połóż się na podłodze, ugnij nogi w kolanach, dłonie spleć za głową. Podnieś powoli głowę i tułów, następnie powróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj 30 powtórzeń w 3 seriach.
Rowerek – połóż się na plecach i wykonaj 20 rowerków. Powtórz serię 3 razy.
Przysiady – stań w lekkim rozkroku, unieść wyprostowane dłonie na wysokości ramion. Wykonaj przysiad, następnie powróć do pozycji stojącej. Wykonaj 30 powtórzeń w 3 seriach.
Skłony – stań w lekkim rozkroku, podnieś wyprostowane ręce w górę, wykonaj skłony dotykając prawą ręką lewej nogi, w kolejnym skłonie lewą ręką prawej nogi. Wykonaj 30 powtórzeń w 3 seriach.
Obwodzenie nóg – stań za krzesełkiem układając dłonie na jego oparciu. Unieś jedną nogę i wykonaj nią 10 zamaszystych wymachów w bok. Następnie zmień nogę.

Po zakończeniu ćwiczeń w wolnym tempie wykonaj kilka ćwiczeń rozciągających, dzięki którym unikniesz zakwasów.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl