Proste ćwiczenia fizyczne pomagające schudnąć

Proste ćwiczenia fizyczne pomagające schudnąć

Poniżej prezentujemy proste ćwiczenia fizyczne. Możemy ćwiczyć parę razy w tygodniu lub każdego dnia – wszystko zależy od naszego stopnia zaawansowania i chęci do wysiłku. Początki zawsze są trudne, ale z biegiem czasu nabierzemy wprawy i będziemy mogli zastosować bardziej intensywny trening.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha proste:

Zaczynamy leżąc na plecach z nogami zgiętymi w kąt dziewięćdziesięciu stopni i rękami założonymi za głowę. Powoli unosimy tułów przy użyciu mięśni brzucha, po czym powoli powracamy do pozycji wyjścia.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha skośne:

Zaczynamy leżąc na plecach z nogami zgiętymi w kąt dziewięćdziesięciu stopni i rękami założonymi za głowę. Powoli unosimy tułów po przekątnej (prawe ramię do przeciwnego kolana), po czym powoli powracamy do pozycji wyjścia.

Spacer:

Jest to niedoceniane ćwiczenie fizyczne, chociaż w rzeczywistości to prawdziwy zwycięzca. Dlaczego? Ponieważ można chodzić zawsze i wszędzie, czy to na bieżni w siłowni, czy na dworze w parku. Wystarczy zwykła para butów. Początkujący powinni zacząć od krótkiego spaceru 5-10 minut, po czym zwiększać stopniowo sesję do co najmniej 30 minut. W miarę postępów można zwiększyć również prędkość spaceru.

Przysiady:

Jest to następne ćwiczenie należące do grupy zwycięzców. Dlaczego? Ponieważ w trakcie wykonywania pracuje wiele grup mięśniowych. Stopy ustawiamy na szerokości ramion, plecy trzymamy prosto. Zginamy kolana powoli się obniżając, tak jakbyśmy siadali w fotelu.

Ćwiczenia fizyczne mogą być wyczerpujące, szczególnie te intensywne. Dlatego przy wzmożonym wysiłku fizycznym zaleca się stosowanie dodatkowych suplementów zawierających witaminy i minerały. Jednak przed zakupem i wyborem odpowiednich suplementów witaminowych warto poprosić o poradę lekarza.

Zobacz również: Preparaty na odchudzanie

 

Poniżej prezentujemy proste ćwiczenia fizyczne. Możemy ćwiczyć parę razy w tygodniu lub każdego dnia – wszystko zależy od naszego stopnia zaawansowania i chęci do wysiłku. Początki zawsze są trudne, ale z biegiem czasu nabierzemy wprawy i będziemy mogli zastosować bardziej intensywny trening.

 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha proste:

Zaczynamy leżąc na plecach z nogami zgiętymi w kąt dziewięćdziesięciu stopni i rękami założonymi za głowę. Powoli unosimy tułów przy użyciu mięśni brzucha, po czym powoli powracamy do pozycji wyjścia.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha skośne:

Zaczynamy leżąc na plecach z nogami zgiętymi w kąt dziewięćdziesięciu stopni i rękami założonymi za głowę. Powoli unosimy tułów po przekątnej (prawe ramię do przeciwnego kolana), po czym powoli powracamy do pozycji wyjścia.

Spacer:

Jest to niedoceniane ćwiczenie fizyczne, chociaż w rzeczywistości to prawdziwy zwycięzca. Dlaczego? Ponieważ można chodzić zawsze i wszędzie, czy to na bieżni w siłowni, czy na dworze w parku. Wystarczy zwykła para butów. Początkujący powinni zacząć od krótkiego spaceru 5-10 minut, po czym zwiększać stopniowo sesję do co najmniej 30 minut. W miarę postępów można zwiększyć również prędkość spaceru.

Przysiady:

Jest to następne ćwiczenie należące do grupy zwycięzców. Dlaczego? Ponieważ w trakcie wykonywania pracuje wiele grup mięśniowych. Stopy ustawiamy na szerokości ramion, plecy trzymamy prosto. Zginamy kolana powoli się obniżając, tak jakbyśmy siadali w fotelu.

Ćwiczenia fizyczne mogą być wyczerpujące, szczególnie te intensywne. Dlatego przy wzmożonym wysiłku fizycznym zaleca się stosowanie dodatkowych suplementów zawierających witaminy i minerały. Jednak przed zakupem i wyborem odpowiednich suplementów witaminowych warto poprosić o poradę lekarza.

 

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl