Ćwiczenia pilates - wskazówki

Ćwiczenia pilates - wskazówki

Porady i wskazówki przedstawione poniżej pozwolą nam uzyskać maksymalne korzyści z treningu Pilates:

-Bądź skoncentrowana

Ćwiczenia Pilates powinny łączyć rytm oddechu z ruchami ciała. Wykwalifikowany instruktor Pilates nauczy nas sposobów, aby zachować rytm oddechu zsynchronizowany z ćwiczeniami.
W trakcie ćwiczeń powinno się pozostać skoncentrowanym na pracy mięśni i na tym co w danym momencie robimy. Pilates jest zjednoczeniem umysłu z ciałem, pomaga to zmniejszyć stres i lęk.

- Spraw abyś czuł, czuła się wygodnie i komfortowo

Upewnij się, że masz wygodne ubranie i pamiętaj – ćwiczenia Pilates zazwyczaj wykonywane są bez butów.

Jeśli w trakcie ćwiczeń poczujesz się nieswojo, lub zaczniesz odczuwać napięcie, ból to powinnaś się zatrzymać i odpocząć.

- łagodny przepływ

Podczas ćwiczeń Pilates należy unikać szybkich i gwałtownych ruchów. Każdy ruch musi odbywać się powoli, ale powinien być mocny i elastyczny. Ruch w trakcie ćwiczeń Pilates powinien przypominać taniec – to znaczy mieć łagodny i stanowczy „przepływ”.

- Włóż w to serce.

Trening Pilates może być bardzo przyjemny, ponieważ nie jest tak forsowny jak inne ćwiczenia fizyczne. W trakcie zaawansowania można jednak zwiększyć intensywność treningu, starając się wykonywać ruchy trochę szybciej, aby zwiększyć pracę akcji serca – zawsze jednak należy zachowywać płynne ruchy.

Ćwiczenia Pilates to siła i elastyczność, dlatego warto jest powiązać ćwiczenia aerobowe, takie jak szybki marsz lub pływanie z treningiem Pilates.

Systematyczne treningi i zaangażowanie poprawią ogólną sprawność fizyczną. Z biegiem czasu będziemy mogli dodać do naszego programu treningowego bardziej skomplikowane ćwiczenia gimnastyczne.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl