Dieta kopenhaska

Dieta kopenhaska

Jedna z niezwykle popularnych diet. Jedni uważają ją za dietę dla odchudzania z brzucha, również do odchudzania z ud czy twarzy. Jak jej używać aby skutecznie schudnąć z ud? Oto kilka wskazówek wraz ze szczegółowym jadłospisem.

Dieta kopenhaska w wielu opiniach jest dość rygorystyczna, ale skuteczna zwłaszcza dl odchudzani z ud oraz twarzy. Dieta obiecuje nawet 7 kilogramów w dwa tygodnie. W diecie kopenhaskiej bardzo ważne są pierwsze 3 dni. W czasie tych pierwszych dni przygotujemy organizm do odchudzani z ud. Normalne będzie zmęczenie oraz przysypianie. Pierwsze dni mają na celu przyzwyczajenie organizmu do zmiany ilości spożywanych kalorii.

Ważna jest tu nie tylko ilość kalorii, ale przede wszystkim ich jakość. Ważne jest tu bardzo szczegółowe zrównoważenie posiłków i dokładne wypełnianie jadłospisu diety. Dni 5 i 6 mają na celu stabilizację i ostateczne przyzwyczajenie żołądka do niskiej ilości kalorii. Dla odchudzania z ud warto dużo pić. Dieta kopenhaska zaleca wypijanie bardzo dużych ilości wody, nie tylko aby schudnąć z brzuch ale również oszukać głód. W tych dniach zobaczymy już pierwsze oznaki spadku wagi.

Najtrudniejszy jest dzień 7 dlatego warto tak rozplanować dietę aby to był dzień wolny. Dieta trwa 13 dni, nie więcej i nie mniej wiec warto się dobrze zastanowić. Dla odchudzani z ud 7 dzień jest kluczowy. Dlaczego? Po pierwsze dlatego ze w tym dniu mamy do spożycia tylko 2 dania. Wiec warto w tym dniu zostać w domu i oszczędzać siły.

Przez kolejne dni, leziemy bardzo szybko tracić wagę, dużo pić i przyzwyczajać organizm do niskiej ilości kalorii. Już 10 dnia możemy zauważyć nawet 6 kilowy spadek wagi! Dietę należy kontynuować po 13 dniu. Rzecz jasna nie powinna ona być tak rygorystyczna. Dla odchudzania z ud warto aby była ona zdrowa zawierała warzywa owoce. Należy jeść również częściej, lecz w mniejszych ilościach. Teraz pytanie ile jeść aby schudnąć z ud? Nie przekraczajmy bariery 1800 kalorii. Absolutnym maksimum jest 2000. Jednak powyżej tej granicy narażamy się na powstanie efektu jo-jo.

Pierwsze dnie diety kopenhaskiej są niezwykle istotne. Pamiętajmy, że trwa ona tylko 13 dni. Zatem aby schudnąć z ud należy przejść na dietę składającą się z warzyw i owoców. To rozwiązanie idealne i na pewno pomoże nam w odchudzaniu z ud oraz twarzy. Poniżej przedstawiam szczegółowy jadłospis diety kopenhaskiej:

Dzień 1 i 8:

Śniadanie: filiżanka kawy z kostką cukru

Obiad: 2 jajka ugotowane na twardo ze szpinakiem i pomidorem

Kolacja: pieczony stek z sałata oliwą i sokiem z cytryny

Dzień 2 i 9:

Śniadanie: filiżanka kawy z kostką cukru

Obiad: pieczony stek z sałatą oliwą i sokiem z cytryny do tego jedno z owoców: jabłko, grejpfrut, brzoskwinia

Kolacja: około 100 gramów szynki i 100 gram naturalnego jogurtu

Dzień 3 i 10:

Śniadanie: filiżanka kawy z kostką cukru do tego kromka chleba tostowego

Obiad: 3 szklanki gotowanego szpinaku z pomidorem, dodatkowo jakieś wybrany owoc

Kolacja: 2 jajka gotowane na twardo wraz z sałatą oliwą i sokiem z cytryny do tego jeszcze 100 gram szynki

Dzień 4 i 11:

Śniadanie: filiżanka kawy z kostką cukru

Obiad: 1 jajko ugotowane na twardo plus marchewka, dodatkowo serek wiejski

Kolacja: pół szklanki soku z pomarańczy i około 100 gram naturalnego jogurtu

Dzień 5 i 12:

Śniadanie: marchewka z sokiem cytrynowym

Obiad: gotowana ryba

Kolacja: pieczony stek z sałatą dodatkowo brokuły

Dzień 6 i 13:

Śniadanie: filiżanka kawy z kostką cukru do tego kromka chleba tostowego

Obiad: 150 gramów pieczonego kurczaka z sałatą, oliwą i sokiem z cytryny

Kolacja: 2 jajka gotowane na twardo z marchewką

Dzień 7:

Śniadanie: filiżanka herbaty

Obiad: 150 gramów pieczonego kurczaka dodatkowo owoc

Kolacja: nic

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl