Dieta dla łasuchów

Dieta dla łasuchów

Uwielbiasz słodycze i jeśli nie potrafisz się im oprzeć, prawdopodobnie masz problemy z wagą, którą chciałabyś zmniejszyć. Jak to zrobić, kiedy chęć zjedzenia czegoś słodkiego jest większa i silniejsza od twojej woli? No właśnie, musisz zdać sobie sprawę z tego, że musisz wybrać: albo ograniczyć spożywanie słodyczy i słodkich pokarmów, albo jesz ich tyle, ile do tej pory, jednak nie możesz poszczycić się smukłą sylwetką. Co jest dla Ciebie ważniejsze?

Chcąc zgubić kilka zbędnych kilogramów możesz zdecydować się na przeprowadzenie diety. Jeśli należysz jednak do łakomczuchów, znajdź taką, która zagwarantuje ci słodkie posiłki. Z myślą właśnie o łakomczuchach przedstawiamy dietę stworzoną właśnie dla nich.

Dieta trwa tydzień. Sama komponujesz swoje posiłki z listy do wyboru.

Śniadanie:
Do wyboru masz:
rogalik z dżemem i chudym twarożkiem,
kromka ciemnego pieczywa z chudym twarożkiem, do tego pomidor, szczypiorek,
bułeczka z jajkiem,
musli - 3 dag płatków owsianych, szklanka mleka lub gruszka i 10 dag malin,
serek owocowy - 10 dag chudego twarożku, łyżeczka śmietany, sok z cytryny, 1 pomarańcza, pół banana
kromka ciemnego pieczywa z plasterkiem chudego żółtego sera, średnia marchewka, jabłko,
kromka ciemnego pieczywa z chudym masłem, gotowaną szynką i ogórkiem świeżym

Drugie śniadanie:
Do wyboru masz:
chudy jogurt i 10 dag malin,
2 łyżki serka wiejskiego, 2 łyżki miodu, pół banana,
kromka ciemnego pieczywa, liść sałaty, 25 dag wędzonego indyka,
10 dag serka, łyżka śmietany, pół świeżego ogórka, koperek,
bułeczka z dżemem,
kromka pumpernikla, plasterek żółtego sera, rzodkiewka,
2 kromki chrupkiego pieczywa, 2 łyżeczki serka, papryka.

Obiad:
Do wyboru masz:
bułka, 2 liście sałaty, 10 dag pomidorów, 5 dag sera mozzarella (pieprz i inne przyprawy),
sałatka - 20 dag ugotowanych ziemniaków, pęczek rzodkiewek, 5 dag mortadeli, 1 por, łyżeczka jogurtu naturalnego, 2 łyżki twarożku, sok z cytryny, pieprz
sałatka - 3 dag ugotowanego ryżu, strąk papryki, 5 dag pora, 5 dag żółtego sera, sos do sałatek,
sałatka - 10 dag sałaty, pół świeżego ogórka, 5 dag tuńczyka, sos do sałatek.

Podwieczorek:
Do wyboru masz:
szklanka czarnej herbaty, kanapka z nutellą,
filiżanka kawy, baton "Duplo",
filiżanka czekolady na gorąco, 4 herbatniki,
filiżanka kawy i baton "Prince Polo",
filiżanka cappuccino, mała beza, 10 dag malin,
filiżanka kawy , 2 gałki dowolnych lodów,
filiżanka herbaty, croissant z łyżeczka dżemu.

Kolacja:
Do wyboru masz:
15 dag gotowanych ziemniaków (np. w plastrach), pokrojone w plasterki jajko na twardo, natka, 10 dag sałaty z sokiem z cytryny i sos (łyżeczka masła, szklanka bulionu, posiekana cebula, 2 łyżeczki jasnej zasmażki),
10 dag schabu obsmażonego na łyżce oleju, 2 małe pory , 15 dag pieczarek, łyżka śmietany, sól, pieprz, tymianek, 1 mały placek ziemniaczany,
starta marchew, 10 dag pokrojonej cukini podsmażonej na łyżce masła, 4 łyżki bulionu, 15 dag dorsza, 3 dag ryżu, sól, pieprz, natka,
3 dag makaronu dodać do zagotowanej potrawki, obsmażone i obrane ząbek czosnku i cebula , 8 dag piersi z kurczaka podsmażonej na łyżce oleju, 2 łyżki koncentratu pomidorowego, 2 łyżki wody (przyprawy wg uznania),
zapieczona bułeczka, 25 dag szynki, 2 plastry ananasa , 2 plastry chudego żółtego sera,
10 dag mielonego mięsa obsmażonego na łyżce oleju, podduszone warzywa (pół papryki czerwonej i pół żółtej i cebula), bułeczka, sól, pieprz.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl