Dieta białkowa, faza utrwalenia cz.3

Dieta białkowa, faza utrwalenia cz.3

Pamiętacie te osiem kategorii? To właśnie o nich jest tutaj mowa. Dodajmy do tego jeszcze wszystkie wymienione w fazie naprzemiennej produkty. Możemy wreszcie już zjeść pełnoziarnisty chleb. Niestety porcja nadal nie jest szczególnie duża. Mówimy przecież w tym przypadku o dwóch kawałkach. Równie dobrze możemy wreszcie nagrodzić nasze kubki smakowe zjadając jedną porcję owoców dziennie. Ważne jednak, aby w tym gronie znalazły się winogrona, czereśnie i banany. Warto wspomnieć także o produktach bogatych w skrobie, takich jak ziemniaki (pyry, kartofle), ryż czy makaron. Do tego dodajmy jeszcze udziec jagnięcy i nawet czterdzieści gram sera żółtego dziennie. Może to być na przykład gouda. Czy próbując w końcu zrzucić wszystkie niepotrzebne kilogramy nie było przypadkiem tak, że miałeś na swoim koncie wiele niestety bardzo nieudanych diet. Często problem pojawiał się już w czasie trwania odchudzania, a więc wtedy wszystko to rzucałeś i stwierdzałeś, że nie ma to najmniejszego sensu, a dietę należy szybko przerwać i może spróbować z nową.

 

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl