Dieta antystresowa

Dieta antystresowa

Która z nas nie ma gorszych dni? Czasem wystarczy zdawałoby się drobnostka, by nasz dobry humor uleciał, wydawać by się mogło bezpowrotnie. Dlatego dla wszystkich Pań, które źle się czują ze złym humorem, bo uwierzcie, niektóre lubią się zamartwiać, propozycja na przeprowadzenie diety antystresowej.

Ja wiem, że i Wy wiecie, jak polepszyć sobie humor, wyjście na zakupy: nowa sukienka, bluzeczka, kostka, dwie,... czekolady. Nasza propozycja jest jednak nieco inna, bo mająca na uwadze dobre samopoczucie, ale i zdrowy rozwój organizmu, niekoniecznie wiążący się z wydawaniem pieniędzy na nowe ciuchy, które raz czy dwa założone spoczną na wieszaku naszej pękającej w szwach szafie, zapewne jednej z wielu zresztą.

Zadaniem zastosowania diety antystresowej jest zwiększenie odporności na stres, poprawa samopoczucia oraz zrelaksowanie się. Bogata w nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminy wpływa korzystnie na działanie układu nerwowego.

To, co zawarte w produktach z diety antystresowej to przede wszystkim żelazo i witaminy z grupy B, których niedobory potęgują złe samopoczucie, zmniejszenie koncentracji oraz ogólne zmęczenie organizmu.

Efektem zastosowania diety nie jest widoczny spadek wagi lecz poprawa nastroju, który z kolei powoduje, że czujemy się dobrze we własnej skórze, a to jest przecież najważniejsze. Dietę antystresową przeprowadza się zaledwie przez dwa dni.

W ciągu dwóch dni spożywamy pięć posiłków: pierwsze i drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację.

Pierwsze śniadanie:
Pełnoziarniste pieczywo, niskosłodzony dżem, jogurt naturalny, banan, musli z mlekiem, do picia herbata lub niegazowana woda mineralna.

Drugie śniadanie:
Świeżo wyciśnięty sok grejfrutowy.

Obiad:
Spagehetti z pesto i parmezanem, herbata.

Podwieczorek:
Sok marchwiowo-brzoskwiniowy.

Kolacja:
Sałatka z tuńczyka z chlebem razowym.

Pierwsze śniadanie:
Pełnoziarniste pieczywo, twarożek lub powidła, kawa z mlekiem, sok owocowy.

Drugie śniadanie:
Banan.

Obiad:
Filet rybny (halibut, panga) w ziołach

Podwieczorek:
Garść migdałów, herbatnik pełnoziarnisty.

Kolacja:
Sałatka brokułowa z pełnoziarnistym chlebem.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl