Dieta MŻ

Dieta MŻ

Niezwykle popularna kuracja odchudzająca o tajemniczej nazwie „MŻ” wciąż budzi wiele kontrowersji. Doceniona przez blogerki i modelki, idealna dla osób młodych, które pragną uzyskać zgrabną sylwetkę. Słowem wstępu dieta MŻ jest dość specyficzna, ponieważ jej głównym i dość prostym założeniem jest ograniczenie spożywania posiłków. Osoba, która decyduje się na zrzucenie zbędnych kilogramów za jej pośrednictwem powinna przede wszystkim jeść regularnie, o określonych porach dnia, ale kierować się przy wybieraniu posiłków umiarem.

Mówi się, że tak kuracja oszukuje mózg, ale najlepiej przekonać się na własnej skórze ile w tym prawdy. Przykładowo, jeśli rozpoczynamy dzień o godzinie dwunastej w południe i zastanawiamy się czy jeść śniadanie czy poczekać na obiad warto zjeść mniej, ale bardziej urozmaicić posiłek. W ten sposób mamy kontrolę nad tym, co spożywamy i jednocześnie nie czujemy się zbyt pełni, ale także nie doskwiera nam głód. W zależności od indywidualnych upodobań warto zainwestować w świeże warzywa i zdecydować się na stworzenie autorskich przepisów, które nie tylko przypadną nam do gustu, ale będą fundamentem naszego procesu spalania tkanki tłuszczowej. Sekretem tego jest nie tylko umiejętne odżywianie, ale także aktywność fizyczna.

Głównym założeniem diety jest całkowita rezygnacja z cukrów i słodyczy oraz regularne uprawianie sportu, które w połączeniu z rozsądnym odżywaniem zagwarantuje nam zadowalające efekty. Dedykowana bez wątpienia wszystkim, którzy pragną zadbać o swój wygląd zewnętrzny i poszukują mobilizacji, aby jadać o określonych porach dnia. Kolacja powinna być spożywana nie później niż o godzinie dziewiętnastej, dlatego filarem tej kuracji jest przestrzeganie pewnych zasad.

Ponadto jeśli od dłuższego czasu zastanawiasz się nad efektowną kuracją odchudzającą dla siebie i pragniesz porzucić złe nawyki odżywiania z pewnością ta dieta przypadnie Ci do gustu, jednak musisz wiedzieć, że aby wytrwać w postanowieniach potrzebujesz silnej motywacji, która zaprowadzi nas do upragnionego celu szybciej niż myślimy. Nastawienie również jest niezwykle ważne, dlatego musimy starać się myśleć pozytywnie. Podstawowym produktem, którego nie może zabraknąć w tej diecie to warzywa, więc staraj się jeść ich jak najwięcej. Warto zadbać o różnorodność posiłków i nie przyzwyczajać organizmu tylko do ulubionych kombinacji. Ponadto bardzo dobrym pomysłem, który może przyśpieszyć proces odchudzania jest regularne uczęszczanie na basen. Ponadto w zależności od osobistych chęci możemy również zdecydować się na uczęszczanie na fitness lub Zumbę, która w tym przypadku jest nawet wskazanym zajęciem, szczególnie dla kobiet, które w ostatnim czasie miały bardzo mało ruchu i pragną to zmienić. Nie mniej jednak warto do diety dodać szczyptę cierpliwości, ponieważ jest to dość trudna kuracja, ale przy odrobinie samozaparcia na pewno uda nam się osiągnąć określone zamierzenia, dlatego należy przestrzegać wszystkich założeń diety, aby móc cieszyć się atrakcyjnymi efektami.

Regularnie uprawiając sport, a także przestrzegając systematycznie wymogów diety efektami możemy cieszyć się już po upływie pierwszego tygodnia, dlatego ta kuracja odchudzająca ma bardzo wiele zwolenników i nieustannie korzystają z niej coraz to młodsze pokolenia, które pragną wyglądać zdrowiej i czuć się atrakcyjniej. Wszystko jednak jest uzależnione od naszych chęci. Aby podtrzymać efekty diety możemy także pokusić się o rozpoczęcie treningów z Ewą Chodakowską. Ćwiczenia przez nią oferowane pomogą szybciej uzyskać nam dawną formę i sprawią, że odzyskamy samopoczucie. Dieta MŻ w połączeniu z nimi i przestrzeganiem pewnych, wcześniej ustalonych zasad zaowocuje na pewno lepszym komfortem życia i zapałem do aktywności fizycznej, która nam się spodoba. Nie mniej jednak to od nas samych zależy, jaki harmonogram żywieniowy ułożymy i na co się zdecydujemy, a także od tego, jakie kroki zdecydujemy się podjąć.

Przykładowe jadłospisy:

Śniadanie: Kefir lub jogurt naturalny, trzy kromki pełnoziarnistego pieczywa, miska wypełniona płatkami muesli, jabłko.

Drugie śniadanie: Sałatka warzywna, zielona herbata.

Obiad: Penne z kurczakiem w serze pod szpinakową pierzynką.

Podwieczorek: Kuskus ze świeżymi warzywami, koktajl smoothie.

Kolacja: Jajka na twardo lub sadzone wedle uznania, kanapki z wędliną, szklanka soku owocowego.

Śniadanie: Świeża chałka, powidła śliwkowe, zielona herbata, ulubiony owoc.

Drugie śniadanie: Warzywa gotowane na parze z dodatkiem ziół.

Obiad: Naleśniki na słodko z serem białym.

Podwieczorek: Budyń waniliowy ze świeżym listkiem mięty

Kolacja: Ryż na mleku, z kawałkami mrożonych owoców.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl