5-dniowa dieta cud

5-dniowa dieta cud

5-dniowa Dieta Cud, regulująca poziom cukru we krwi.

Pięciodniowa dieta cud została stworzona przez dietetyka Adele Puhn. Podstawą diety jest regulacja poziomu cukru we krwi, poprzez zmniejszenie lub wyeliminowanie niezdrowych pokarmów takich jak: cukier, skrobia, kofeina, alkohol. Po utworzeniu stabilnego poziomu cukru we krwi nie będziemy doświadczać wahań energii, które często są spowodowane przejadaniem się lub niezdrowym rodzajem żywności.

Podstawy 5-dniowej diety cud regulującej poziom cukru we krwi.

Dieta została starannie zaprojektowana, aby regulować poziom cukru we krwi i zmniejszać apetyt. W rzeczywistości dieta ta nie jest dietą pięciodniową, ale pięć dni to czas potrzebny na ustabilizowanie poziomu cukru we krwi.

Autorka diety wyjaśnia dokładnie w szczegółach, jakie pokarmy należy jeść i w jakich godzinach. Dieta składa się z trzech głównych posiłków, a także trzech lub czterech małych przekąsek w ciągu dnia.

Czas spożywania posiłków jest wyznaczony i należy go ściśle przestrzegać:

- Śniadanie powinno być spożywane w ciągu trzydziestu minut od wstania z łóżka.

- Obiad należy spożywać przed godziną 13-stą, a kolacja powinna być spożywana nie później niż o 19-stej.
- Przekąski można jeść między posiłkami, tak często jak potrzeba, nie należy być dłużej bez jedzenia niż trzy godziny. Dobrze jest mieć dwie małe przekąski między śniadaniem i obiadem oraz jedną lub dwie przekąski w godzinach popołudniowych.
- Śniadanie składa się z kombinacji białek i węglowodanów złożonych, obiad i kolacja zawiera białka i warzywa. Między posiłkami spożywa się nisko glikemiczne owoce i warzywa takie jak: jabłka, seler i melon.
- Osobom stosującym ta dietę zaleca się unikanie niektórych pokarmów o wysokim indeksie glikemicznym takich jak: jogurty, banany, winogrona i słodkie bułki. Żywność o wysokim indeksie glikemicznym również nie powinna być stosowana razem z niektórymi posiłkami: obwarzanki i słodkie pieczywo na śniadanie, makaron na obiad i winogrona jak przekąski.

Wszystkie zasady dotyczące 5-dniowej diety regulującej poziom cukru muszą być przestrzegane dokładnie. Jeżeli coś się pominie to trzeba cały program zaczynać od początku.

Pięciodniowa dieta cud opiera się na zasadzie, że odchudzanie jest to w 75% fizjologiczna utrata wagi i 25% wzorców emocjonalnych i behawioralnych. Autorka w swojej diecie podaje „narzędzia” dotyczące tych dwóch elementów, aby ułatwić i przyspieszyć odchudzanie oraz poprawić zdrowie.

Zalecane pożywienie:
Białka jaj, piersi z kurczaka, indyka, sałata, ogórek, pomidor, papryka, seler, jabłko, pomarańcz, truskawki.

Przykładowy plan diety:
Śniadanie
Jajecznica i płatki owsiane

Poranna przekąska
Jabłko

Obiad
Sałatka z kurczakiem

Podwieczorek
Melon Kantalupa

Kolacja
Indyk z warzywami

Plusy 5-dniowej diety cud:
Eliminuje rafinowane węglowodany i cukry, angażuje czynniki psychologiczne, wegetarianie mogą ją również stosować.

Minusy 5-dniowej diety cud:
Jest restrykcyjna i wymaga usunięcia wielu pokarmów, trudna do utrzymania przez dłuższy czas, należy zwracać uwagę na indeks glikemiczny, zawiera mało kalorii dla osób aktywnych fizycznie, możliwość wzrostu wagi po zakończeniu diety i powrocie do codziennego jedzenia.

Wnioski
Pięciodniowa dieta cud obniżająca poziom cukru jest w zasadzie ograniczeniem spożycia węglowodanów. Dieta jest bardzo restrykcyjna i wymaga eliminacji wielu produktów.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl