3 Godzinna Dieta

3 Godzinna Dieta

3 Godzinna Dieta

Istnieje bardzo wiele diet, planów i porad dotyczących tematyki odchudzania oraz fitness. Musi upłynąć sporo czasu zanim jakaś nowa i skuteczna dieta stanie się popularna. Niektóre z nich jednak pozostają dobrze strzeżonym sekretem. Jedną z takich sekretnych diet jest „3 godzinna dieta”, „zaprojektowana” przez Jorge Cruise.
Wielu z nas będzie się zastanawiać jak można schudnąć jedząc, co trzy godziny. Tutaj nauka stoi za teorią, a „projektant” tej diety (Jorge Cruise) jest znaną osobą w branży fitness.

Podstawą tej diety jest teoria, która mówi, że organizm ludzki, który nie otrzymuje regularnych i zbilansowanych posiłków przechodzi w tryb „głodu”. W tym trybie organizm ma mniejszą tendencje do spalania tłuszczu. Oznacza to, że ciało ludzkie „spala” mięśnie, a nie tłuszcz w celu wyprodukowania potrzebnej energii.

W trakcie stosowania „trzy godzinnej diety” nie będziesz się czuł głodny. Wiele osób korzysta z pomocy alarmów, aby nie zapomnieć o kolejnej porze posiłku. Kluczem do sukcesu podczas stosowania tej diety jest odpowiednie dobranie pokarmów, które będziemy spożywać.

Osoby, które chciałyby wypróbować tą dietę muszą pamiętać o tym, że wymaga ona dużego zaangażowania. Należy przestrzegać godzin spożywania pokarmów. Jeżeli nie jesteś w stanie, lub nie masz takich możliwości, aby jeść, co trzy godziny to ta dieta na pewno nie będzie dobra dla ciebie.

Na pewno jest to dieta godna wypróbowania. Jej celem jest „zbicie” pięciu kilogramów w ciągu pierwszych dwóch tygodni. Jest wiele osób, którym udało się osiągnąć ten cel wielokrotnie. Niektóre gwiazdy światowej estrady również stosowały tą dietę.

Zaletą tej diety jest jej skuteczność, a zła stroną jest to, że wymaga dużego zaangażowania. Jeżeli chcesz schudnąć i jesteś w stanie wprowadzić tą dietę w swój harmonogram dnia codziennego, to warto spróbować. Jest to dobra dieta dla osób, które źle znoszą uczucie głodu.

„Trzy godzinna dieta” nie oznacza wcale tego, że można zajadać się bez ograniczeń różnego rodzaju „słodkościami’ i wysokokalorycznymi potrawami. Posiłki powinny być zbilansowane (z przewagą warzyw i owoców). Dobrze jest również wykonywać regularne ćwiczenia fizyczne.

reklama

Suplementy

www.klubodchudzania.pl www.antykoncepcja.net www.astmaoskrzelowa.pl